Politik for tilbagebetaling
I den usandsynlige situation, at dit produkt er defekt, kan du for de fleste varers vedkommende sende det tilbage til os og få pengene tilbage eller ombyttet varerne inden for 30 dage efter bestillingen. Refusion af returforsendelse er ikke tilgængelig for dette.
For at være berettiget til en returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.
Returnering (hvis relevant)
Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail med besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi giver dig også besked om godkendelse eller afvisning af din tilbagebetaling. Hvis den godkendes, vil din tilbagebetaling blive behandlet, og der vil automatisk blive foretaget en kreditering på dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.
Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger (hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget en tilbagebetaling, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab, da det kan tage noget tid, før din tilbagebetaling officielt er bogført.
Kontakt din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en tilbagebetaling offentliggøres.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din tilbagebetaling, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.
Ombytninger (hvis relevant)
Vi ombytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte den til den samme vare, bedes du sende os en e-mail via vores kontaktformular.
Forsendelse (returnering)
Vi instruerer dig via e-mail om, hvor du skal sende din vare til returnering.
Du er ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Omkostninger til returnering 299 kr. Forsendelsesomkostningerne refunderes ikke. Hvis du modtager en tilbagebetaling, vil omkostningerne til returforsendelse blive trukket fra din tilbagebetaling.
Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for dit ombyttede produkt at nå frem til dig, variere.
Hvis du sender en vare over 750 kr, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe en forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.
Forsendelse og håndtering
Alle vores produkter sendes inden for Danmark med 1-2 dages sporbar forsendelse med PostNord, hvis produktet er på lager. Hvis produktet ikke er på lager på vores svenske lager, sendes dit produkt fra vores udenlandske lager med 6-12 dages sporbar forsendelse.
Hvis ordren sendes fra vores udenlandske lager, skal du muligvis også betale et importgebyr.
Alle priser i butikken er angivet i DKK, og moms er ikke inkluderet i prisen, du er som kunde ansvarlig for eventuel moms.
Kontakt os med eventuelle spørgsmål: kundeservice@aquabreeze.dk
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et link, hvor du kan spore din ordre.
Uafhentede varer
For uafhentede varer opkræves et administrationsgebyr på 40 % af ordreværdien i DKK. Dette gebyr opkræves, hvis du ikke afhenter din pakke, eller hvis du angiver forkerte adresseoplysninger, der medfører, at pakken sendes tilbage til os. Vær meget omhyggelig med altid at angive korrekt navn og leveringsadresse, du er ansvarlig, hvis adressen er forkert, og varerne ikke når frem til dig. Hvis du har brug for at ændre navn eller leveringsadresse, efter at din pakke er blevet sendt, kan vi hjælpe med dette mod et administrationsgebyr på 40 % af ordreværdien i DKK.